ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES (DELTID)

 Har du et godt overblik, gode kommunikationsevner, kan du lide dans og trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi jobbet til dig.

Planum er en danseskole, som er startet i Århus C i 2012, og nu har flere afdelinger i Jylland. Hos Planum bliver du en del af en innovativ og spændende virksomhed i konstant udvikling. Vi er hele tiden igang med nye spændende projekter og søger derfor en administrativ assistent til at hjælpe med meget forskelligt artede opgaver.

 

OM STILLINGEN

Stillingen kræver en høj grad af selvstændighed, og opgaverne er til tider mange og af forskellig karakter. Travlhed kan være meget varierende, og du skal være indstillet på, at der kan være stor forskel fra uge til uge.

Det er afgørende, at du med præcision og effektivitet får løst opgaverne med høj kvalitet, og hele tiden har en klar og transparent kommunikation med ledelsen. Du kommer til at håndtere forskelligartede administrative opgaver, både mundtligt og skriftligt. Vi arbejder med mennesker, og sociale kvaliteter er derfor ligeså vigtige som akademiske.

  

Dine arbejdsopgaver indeholder bl.a.:

  • Kundeservice.
  • Tekstforfatning til hjemmeside, mails, events mm. 
  • Administrativ assistent for ledelsen.  
  • Researchopgaver og projektbeskrivelser.
  • Ad-hoc opgaver.

 

OM DIG

Du har eller er i gang med en relevant videregående uddannelse. Du mestrer kommunikation på et højt fagligt niveau, og har nemt ved at sætte dig ind i nye opgaver, viden og problemstillinger. Du er stærk skiftligt og mundtligt, såvel på dansk og engelsk.  

Som person er du selvstændig, struktureret, grundig og i besiddelse af gode samarbejdsevner. Du arbejder vedholdende og med højt drive. Du har evnen til at igangsætte, udføre og afslutte opgaverne med høj faglig kvalitet. Du er motiveret og kan arbejde godt i en travl virksomhed med korte deadlines. 

Du har et kendskab til dans eller en særlig interesse heri!

 

VI TILBYDER
  • En kreativ, spændende og selvstændig stilling i en travl virksomhed.
  • Fleksible arbejdstider i et uformelt arbejdsmiljø.
  • Alsidige opgaver med rig mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Starter med ulønnet prøveperiode på mellem 1 og 3 måneder. Derefter løn efter kvalifikationer/aftale.

 

YDERLIGERE INFORMATIONER

Kontakt os hvis du har spørgsmål til stillingen på mail info@planum.dk

 

ANSØGNING

Send din ansøgning med CV og foto senest den 30/9-2019. Skriv “Admin assistent” i emnefeltet og send ansøgningen til info@planum.dk

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning. 

 

 

 

Photo by Corinne Kutz on Unsplash

POST A COMMENT